DESPRE

ABONAMENT

Cum mă abonez?

Abonamentul lunar poate fi achiziționat online până la data de 15 ale lunii, pentru a putea beneficia de livrarea din luna curentă. Toate achizițiile realizate după data de 15 ale lunii, vor fi considerate abonament pentru luna următoare.

De ce cerem clienților noștri să creeze cont?

Pentru a accesa siteul dordevin.ro și/sau achiziția abonamentului lunar, trebuie să fii major, conform legii. Astfel, ne asigurăm că nu vindem băuturi amețitoare persoanelor sub 18 ani.

De asemenea, în zona contului de abonat, ai la dispoziție toate instrumentele necesare pentru a pune pe pauză sau a închide abonamentul, să administrezi adresa de livrare și facturare, să schimbi cardul de plăți și parola contului.

Contul tău de abonat are și câteva funcționalități care, cu siguranță, îți vor plăcea. Aici, vei găsi detaliile abonamentului cu toate vinurile pe care le-ai primit, recenziile făcute de Somelier, o videotecă cu prezentarea lor și rețetele asociate create de mari Chefi români și vei putea să creezi recenzii proprii și note de degustare pentru fiecare vin pe care l-ai primit în abonamentul lunar Dor De Vin.

Pot face mai multe abonamente de pe același cont Dor de Vin?

Da. Dacă vrei să faci un abonament cadou sau ești o companie care oferă cadou mai multe abonamente angajaților sau partenerilor de afaceri, toate acestea pot fi făcute dintr-un singur cont Dor de Vin.

IMPORTANT de reținut este că abonamentele multiple, făcute de pe același cont, pot fi trimise la o singură adresă, cea menționată în contul de abonat.

Cum pot pune abonamentul pe pauză?

Oricând dorești, poți pune abonamentul pe pauză din contul tău de abonat Dor de Vin, fără nici o restricție sau cost.

IMPORTANT! Pentru a nu primi cutia și a nu fi taxat în luna curentă, trebuie să pui pe pauză abonamentul până la data de 15 ale lunii. Odată pus pe pauză, abonamentul este considerat ABONAMENT INACTIV.

Numărul maxim de luni în care poți ține un abonament inactiv este de 6 luni. Dacă această perioadă trece și abonamentul rămâne inactiv, acesta va fi anulat, iar contul tău va fi șters de pe dordevin.ro.

Cum mă pot dezabona?

Te poți DEZABONA până în data de 15 ale lunii, pentru a nu primi produsele incluse și a nu fi taxat pentru acestea în luna curentă.

DESPRE

COMENZI DIN VINOTECA DOR DE VIN

Mi-a plăcut mult un vin primit prin abonament. Îl pot comanda?

Da. Toate vinurile din abonament (mai puțin cele rare), le vei regăsi în magazinul noastru online de vinuri, disponibil exclusiv abonaților, la secțiunea VINOTECA.

Dacă vinul tău preferat pe care l-ai primit prin Dor de Vin, din vreun anumit motiv, nu mai este listat în vinotecă, te rugăm să ne contactezi la salut@dordevin.ro și vom face tot posibilul să îl găsim pentru tine.

Ce cantitate de vinuri pot comanda din VINOTECĂ?

Noi oferim opțiunea de împachetare a comenzilor în cutii de 2 și 4 sticle. Comanda poate fi un multiplu și/sau combinație al acestor tipuri de cutii, dar nu mai mult de 12 sticle. Dacă dorești să plasezi o comandă mai mare, te rugăm să ne contactezi la salut@dordevin.ro.

ATENȚIE: Vinurile din VINOTECĂ pot fi comandate doar de abonații Dor de Vin.

Pot să comand vin din VINOTECĂ și să-l trimit cadou cuiva?

Sigur că da! O sticlă de vin românesc cadou, este cadoul nostru preferat. 😊 Putem adăuga și un mesaj personalizat, pentru a anunța destinatarul că un prieten adevărat i-a făcut această surpriză.

Notă: La plasarea comenzii, te rugăm să ne lași adresa unde trebuie să livrăm, dar asigură-te că la adresa mentionată va fi o persoană majoră (18+ ani) să primească coletul.

DESPRE

PLATĂ ȘI LIVRARE

Cum plătesc?

Plata pentru ABONAMENT se face exclusiv online prin procesatorul de plăți EuPlătesc.ro. Pe perioada activă a abonamentului, suma aferentă abonamentului tău va fi retrasă automat de către procesatorul de plăți.

Plata pentru vinurile cumpărate din VINOTECĂ se face la achiziție prin metoda de plată setată pentru contul de abonat.

Când și cum primesc cutia cu vinuri?

Cutia lunară este livrată în ultima săptămână a fiecărei luni prin compania de curierat parteneră.

Livrați și în străinătate?

Ne dorim mult să putem duce vinurile românești în toată lumea, însă, momentan, putem face acest lucru doar pe teritoriul României.

Puteți livra la o adresă business?

Sigur că da! Având în vedere că la adrese de business, de obicei, majoritatea sunt majori, locul de muncă este perfect pentru livrarile noastre.

Cât costă livrarea?

Pentru abonament, taxa de transport este inclusă. Pentru vinurile comandate din magazin, taxa de transport este calculată în funcție de cantitatea și valoarea comenzii tale. Pentru comenzile de peste 300 lei, transportul este gratuit.

DESPRE

RETUR PRODUSE

Pot anula comanda de vinuri din MAGAZIN?

Dacă te-ai răzgândit în legătură cu vinurile comandate din magazin, poți modifica sau anula comanda până la livrarea acesteia, contactându-ne cât mai curând la 0726.359.966.

Dacă ai efectuat plata online, suma va fi modificată / rambursată în 14 zile lucrătoare de la anularea/ modificarea comenzii.

Pot returna produsul?

Dacă te-ai răzgândit și comanda a fost deja livrată, poți returna produsele în termen de 10 zile. Vei suporta doar costul livrării, iar produsele trebuie să fie returnate în ambalajul în care au fost livrate.

Dacă ai făcut plata cu cardul, suma (total de plată – costul transportului) va fi returnată în același cont utilizat la tranzacție, în decurs de 14 zile lucrătoare.